Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

"Az úr kiakadt rendesen"

2011.07.28. 11:08

szerző: Randi Andi

"A legfurcsább randim múlt hónapban volt. Telefonon beszéltünk párszor az úrral. Volt benne valami erőszakos, követelőző. Rákérdezett, miért nem jó ekkor, akkor, van-e valakim vagy épp szabad vagyok. A gyerekemet problémásnak ítélte, mivel 17 éves. Aztán megbeszéltünk egy randit. Előtte este felhívott, hgoy lemerült az autója akksija, kidőlt a garázsajtó. Nekem ez dumának tűnt. Abban maradtunk, hív 2 órával indulás előtt. 15 percre lakunk egyébként egymástól. Miközben átgondoltam a beszélgetéseinket, az agresszív hangot, utána mega szöveget a leszakadt ajtóról, eldöntöttem, hogy nem akarok vele találkozni. Másnap hívott is 12-kor. nem vettem fel, mert épp nem voltam a telefon mellett. Aztán 10 percenként, majd egy óra múlva kb. 5 percenként telefonált. Mondanom sem kell, elment a megbeszélt helyre. Jól berágott, mert nem vettem fel a telefont, eszembe sem jutott, hogy ő, a nagy alapos, mindent tudni akaró, előre megbeszélő képes elindulni bármilyen visszajelzés híján. Aztán jött a nemulass. Az úr kiakadt rendesen, a végén levélben közölte, hogy ócska k vagyok. Ezek után örültem, hogy nem is találkoztunk személyesen." (Detti)


Címkék: randi megbeszélés találka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr33071671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása