Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

Nekem 2010 nyarán volt egy érdekes és tanulságos randim.Az egyik chat oldalon megismerkedtem egy férfivel,(7 évvel idősebb nálam) jó ideig beszélgettünk cheten,néha telefonon is beszéltünk.Már az elején feltűnt,hogy van benne némi agresszió,ám előadta az érzelmes oldalát is,ami őszintén szólva kissé megfogott.Végül nyár derekára megbeszéltük a hőn áhított randit,egy elegáns élményfürdőbe.Ő akart többet utazni,én pedig engedtem a kérésének.Másnap rossz előérzetem volt,ezért megkértem az öcsémet,hogy este 20-ra jöjjön el értem a randi helyszínére.Féltem is és kíváncsi is voltam erre a férfire.Mint késöbb kiderült,nem volt alaptalan a félelmem…Az autómat a randi helyszínétől jó messze állítottam le.Megtörtént a találka,kellemes fürdőzés,beszélgetés,ám ő nem nagyon érdeklődött felőlem,éreztem hogy valami nem stimmel.Kedves volt,de nagyon bohémnak és rámenősnek tűnt.A randi végén pedig kijelentette,hogy vacsorázni megyünk,természetesen az ő autójával.Én mondtam neki,hogy ezt nem beszéltük meg,nem megyek sehova.Az öcsém este 20 órára megérkezett értem az autójával,erre a férfi kijelentette,hogy ha én nem megyek vele,akkor ő követ minket hazáig.(szerencsére nem tudja hogy hol lakom)És meg is tette.Jött utánunk.Idegtépő percek következtek,nem tudtam,hogy mit csinálhatnék egy ilyen őrült követővel,aki azt hiszi hogy neki mindent szabad.Kb.50 kilométer hajkurászás után az Öcsém a városunk határában hirtelen lefékezett és azt mondta nekem: most szállj ki és mondd meg neki,hogy ne kövessen minket.Én kiszálltam,odamentem a férfihez és megmondtam neki,hogy ehhez nincs joga,ne csinálja ezt.Úgy láttam,hogy tudomásul vette,mert tovább hajtott.Utána még telefonon zaklatott néhányszor,én meg mondtam neki,hogy feljelentem,ha ezt nem fejezi be,mert rosszat nem tettem neki,max.ő nem érte el első randin a célját.Hát,ez az én legdurvább randi élményem,remélem több ilyenben nem lesz részem.Félelmem szerencsére nincs,ám mindenkinek azt tudom mondani,főleg a hölgyeknek,hogy már az elején figyeljenek a szavakra,mondatokra,mert mint Csernus doktor mondta,minden ott van már első pillanatban az orrunk elött,csak néha hajlamosak vagyunk nem figyelembe venni azokat.Nos,ezzel én is így voltam,majdnem vesztemre.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr653122444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása