Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

Elaludt

2011.07.22. 10:14

szerző: Randi Andi

"2 hónapig leveleztem és chateltem a fiuval elötte. Aztán amikor eljött a nagy nap én utaztam fel Budapestre (még jó, hogy nem csak miatta), mert bár előző nap is beszéltünk, de a nagy napon nem jött el a találkozóra. Állítólag elaludt. De a telefont sem vette fel. Sem akkor, sem egész nap, pedig legalább 15-ször hívtam. Tudni akartam, hogy mi van. Nem tudtam meg , csak napok múlva. Neten. Akkor merte megírni, hogy elaludt és nem volt bátorsága ezt megmondani nekem, ezért inkább “hagyta az egészet”. De reméli, hogy nem haragszom és még szeretnék vele találkozni." (Lori)


Címkék: chat randi találkozó elaludt

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr803071639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

applemary 2011.07.26. 16:01:33

Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik látástól mikulásig dolgoznak a gyerekei miatt...de én tutti nem mennék a helyébe, a minimum, hogy ő jön az én városomba, főleg az elején...vagy most a nők udvarolnak a pasiknak ? :( :)
süti beállítások módosítása