Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

"A férjemmel randiztam"

2011.07.19. 15:46

szerző: Randi Andi

"Júniusban regisztáltam a társkeresőn, valódi adatokkal, fotó nélkül egyelőre, mert megyeszékhelyen éltem akkor még, de nem volt meg a válás, és sokan ismernek, első körben csak meg akartam ismerni a társkereésnek ezt a formáját.
Nézegettem, írtam pár levelet, de komoly randim még akkor nem volt. A társkeresőn volt egy szentivánéji akció, akkor azok is küldhettek levelet , akik nem előfizetők. Kaptam is egypárat, legnagyobb megdöbbenésemre a férjemtől is kaptam. Nem ismert fel az adtlap alapján, és volt annyira figyelmetlen, hogy a privát e-mailjáról küldte, amiről én nem is tudtam, de a felhasználónévhez a teljes saját nevét írta be!
Az adatlapja alapján kiderült, hogy 3 éve regisztrált már !! Míg én gyerekeket neveltem, gondoztam az idős szüleit, dolgoztam, spóroltam, ő randizgatott .23 év házasság után jól döntöttem, hogy otthagytam. Persze, nem válaszoltam neki, de még utána is irogatott." (Andi)


Címkék: online regisztráció társkereső randi férj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr73071628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása