Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

"Bocs, de vár a macskám"

2011.08.29. 13:55

szerző: Randi Andi

Elég mókás történet és sajnálom, de velem történt meg.  Tavaly nyáron az exem bejelentette, hogy próbáljuk meg az életünket külön úton járni és szabadon enged engem, hogy keressem meg a párom. Ennélfogva regisztráltam egy társkereső oldalra, ahol találtam egy nagyon kedves férfit, akivel leveleztem hosszú ideig és utána találkoztunk is személyesen. Én nagyon-nagyon bejöttem neki, és állandóan rajtam lógott volna. Egyszer meghívott piknikezni Agárdra, ő készítette az ételt. Kiterítettük a kockás takarót a földre, sütött a nap, megterített, ettünk, beszélgettünk, ez még rendben is volt. Aztán levette a pólóját, félmeztelen napozott és én akkortájt még nem igazán voltam túl a nagy érzelmi csalódáson, pokolian szenvedtem még, hogy elhagytak. Így egyfolytában az exem járt a fejemben, és nem is értettem, mit keresek itt, itt vagyok egy félig levetkőzött férfival, aki még többször át is ölel csupán szeretetből? Szóval egyszercsak azt éreztem, hogy nekem haza kell sürgősen mennem (amúgyis fojtogatott a sírás, annyira hiányzott a szerelmem)! Engem az égvilágon senki nem várt otthon, de annyira rámjött a menekülés, hogy a következő szaladt ki a számon: Haza kell mennem, mert vár a cicám! :-) No, persze ő tényleg várt, de hála Istennek őtőle nem kellett kimenőt kérnem. :-) Szóval aztán természtesen színt vallottam, hogy én még alkalmatlan vagyok egy új kapcsolatra és a társkeresőből is kiléptem. És azóta megmaradtunk jó barátságban ezzel a kedves emberrel. (Nonoli)


Címkék: macska randi ex

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr113122765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása