Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

"Bocsi, nem vagyok jól"

2011.08.08. 11:45

szerző: Randi Andi

első találkozás volt egy csajjal, az ismeretségünk 2. percében arról beszélt, hogy előző évben mennyire beteg volt, kómába esett, leálltak a veséi és még gégemetszést is végrehajtottak rajta. Mit mondjak, nem tudtam mit kezdeni a helyzettel… Beültünk egy kávézóba, próbáltam vele kommunikálni, de láttam rajta, hogy lelkileg nincs ott. Kérdeztem, mi a probléma, ill. ha gondolja mehetünk, ha nem érzi jól magát. Erre ő: ja nem, csak nagyon ideges, mert véres a vizelete. Hát, nem lett 2. randi.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr673122449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása