Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

Volt néhány randim,de ez különösen érdekes…Néhány levélváltás után egy kedves,intelligens,diplomás férfi jelleme rajzolódott ki előttem…Bár az,hogy sohasem volt nős,némi aggodalommal töltött el,de meggyőztem magam…,miért ne találkozzak vele. A város főutcáján lévő kávézóban volt a “randi”,bár én ezt csak találkozónak hivom.Láttam,h kicsit remeg a keze,amikor bemutatkozott,meg sápadt is nagyon,de gondoltam,lehet,hogy kissé félszeg és ideges,sokat dolgozik,kimerült. Aztán sokat beszélgettünk,kedves volt,de nem fogott meg ugy istenigazában.
Biztos én követtem el hibát,mert nem jeleztem vissza,hogy nincs kedvem több találkozáshoz.Hivott minden nap,de nem vettem fel.Tudom,gonosz dolog,de hogy mondjam,hogy figyelj ide alami nem stimmel és nem akarok több találkozást.
A 4. nap már csak sms-t irt,és abból derült ki,hogy nemrég jött ki a pszichiátriáról….,és az sms-ben épp ehhez illő hangnemet használt…
Hát ennyit a sápadtságról és a kézremegésről… (Laura)


Címkék: hétvége pszichiátria randi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr773122471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása