Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

"Nekem is volt egy furcsa élményem… korábban külföldön élő, és nemrég hazatért sráccal beszéltünk meg randit. Az Oktogonnál beszéltük meg egy gyorsétterem előtt. Vártam 15 percig, de nem jött. (én többet nem várok senkire!), elindultam az autóm fele, hivogattam, mmajd mikor már félúton voltam haza, bejelentkezett, hogy “összekeverte a Blahát az Oktogonnal”… Nem volt kedvem visszafordulni. Ugrott a randi.

Pár héttel később szintén én értem előbb a helyszínre, de az illető azonnal hívott, hogy “bocs, kések pár percet”.
Megvártam. Azóta -3 hónapja- együtt vagyunk, és örülök, hogy megvártam! :)
Sok sikert mindenkinek!!" Audrey


Címkék: térkép oktogon randi blaha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr963071646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása