Neked is volt már furcsa randid?

Furcsa randi történeteidet ide várjuk:

randi (kukac) szabadvagyok (pont) com

Friss topikok

  • Embervad: tízezerért tök jó. csak persze megfelelő módon rögzíteni kell a vállalt szolgáltatásokat. mosogatá... (2011.08.16. 10:29) "Pénzért lehetünk barátok"
  • crazydog: Egyébként az a gáz hogy a csajok néha olyan képeket raknak fel a társkeresőkre, hogy ajaj. Az egyi... (2011.07.29. 22:27) "Véletlenül sem hasonlított"
  • applemary: Nos, a pasik 80%-a inkorrekt, 1 ilyenem nekem is volt, vakrandi a részemről, mert ugye ő látott en... (2011.07.26. 16:06) Meggondolta magát
  • applemary: Akár, igaz, akár nem, talán még megérdemel egy második esélyt, mert vannak azért olyanok, akik lát... (2011.07.26. 16:01) Elaludt

Archívum

Linkblog

"Maradt kaja tegnapról"

2011.08.22. 12:11

szerző: Randi Andi

Több “élményem” is volt:
1./Ujsághirdetésre jelentkeztem,felhívott
többször is beszéltünk.Randi:meghív egy jó helyre,találkozunk,értem jön a ház elé
kiöltözve,én is,megyünk kb.200 métert,azt mondja megérkeztünk!Kérdem hová megyünk?Hát itt lakom,maradt kaja tegnapról,van ital is minek mennénk bárhová és mivel fotós vagyok csinálok képeket is rólad.Ledöbbenek erre azt mondja,nem tudta,hogy ilyen merev vagyok!
2./Hirdetésre válaszolok,telefonál:jóképű
rendezetten él csak kicsit félszeg.
Randi:nem jóképű,roggyant,pár szál haja betupírozva,hogy sűrűbbnek tünjön,a felesége kirakta (válik)nincs hol laknia és annyira félszeg,hogy többször láttam táncos szórakozó (ismerkedési klub)helyen
ahol már több jólszituált nőnek ajánlkozott élettársnak,mert mint mondta
csak lakva ismerjük meg egymást és ő “komoly”kapcsolatot (lakást)keres.Erre
azt válaszoltam,hogy én sajnos a volt férjemmel és öt gyerekemmel lakom együtt.
Gyorsan elbúcsúzott! (Marcsi)


Címkék: kaja randi maradék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsa-randi.blog.hu/api/trackback/id/tr413122509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása